Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης

Τα κοινωνικά δίκτυα είναι διαδικτυακές υπηρεσίες που στην ουσία αποτελούν «προσωπικούς χώρους» για επικοινωνία και διαμοιρασμό περιεχομένου. Χαρακτηρίζονται από ευκολία στη χρήση, από γρήγορη προσαρμογή στις αλλαγές της καθημερινής ζωής, διευκολύνουν τη δημιουργία αυθόρμητων σχέσεων και διευρύνουν την αλληλεπίδραση και την επικοινωνία. Στη σημερινή κοινωνία έχουν γνωρίσει ραγδαία ανάπτυξη τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Χρησιμοποιώντας ένα μέσο όπως πχ το Facebook, το Twitter,το LinkedIn , το Instangram, το Pinterest κι άλλα, ένας χρήστης μπορεί να δημιουργήσει έναν λογαριασμό σύμφωνα με τον σχεδιασμό της πλατφόρμας του μέσου και να αρχίσει να επικοινωνεί με τα άτομα και τις ομάδες που τον ενδιαφέρουν.

Οι δυνατότητες:

Οι δυνατότητες που προσφέρονται συνήθως από τις πλατφόρμες είναι: κοινοποιήσεις, δημοσίευση φωτογραφιών, προσθήκη συνδέσμων, ανάρτηση  βίντεο, γνωστοποίηση εκδηλώσεων, αποστολή και λήψη προσωπικών μηνυμάτων από και προς τους χρήστες ή ακόμα και ομάδες χρηστών. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα δημιουργίας ομάδας μέσα από τον λογαριασμό μας για άμεση επικοινωνία ταυτόχρονα με περισσότερους από έναν χρήστη.

Ο σκοπός:

social_mediaΣκοπός των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης είναι κυρίως η ψυχαγωγία των χρηστών με παιχνίδια που προσφέρουν οι συγκεκριμένες πλατφόρμες, η επικοινωνία με γνωστούς και φίλους αλλά και η ενημέρωση. Λόγω της καθιέρωσής  τους ως ένα τεράστιο μέσο επικοινωνίας και διασύνδεσης μπορεί εύκολα να αξιοποιηθεί η χρήση τους ακόμη κι από εκπαιδευτικά ιδρύματα. Πολλά είναι τα εκπαιδευτικά ιδρύματα τα οποία έχουν υιοθετήσει την μέθοδο της κοινωνικής δικτύωσης για την γνωστοποίηση γεγονότων, ενημέρωση αλλαγών στο πρόγραμμά τους, επικοινωνία των εκπαιδευτικών με τους μαθητές και το αντίστροφο και ανάρτηση διδακτικού περιεχομένου. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το Πανεπιστήμιο του Stanford, όπως και άλλα πανεπιστήμια τα οποία διαθέτουν σελίδα στο Facebook την οποία και χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση. Επίσης υπάρχει ένα Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης το οποίο ειδικεύεται στην εκπαίδευση και λέγεται Classroom 2.0. Το Classroom 2.0 είναι μια πλατφόρμα η οποία δέχεται χρήστες μόνο αφού τους αξιολογήσει η διεύθυνση του συγκεκριμένου Οργανισμού που διαχειρίζεται την εφαρμογή προκειμένου να αποφύγει φαινόμενα spam και συσσώρευση ατόμων που δεν έχουν να κάνουν με την εκπαίδευση. Στο εσωτερικό του μέσου, με την χρήση τεχνολογιών web 2.0 χρησιμοποιούνται λειτουργίες για την κοινή χρήση οπτικοακουστικού υλικού και για επικοινωνία μεταξύ μελών. Με αυτήν την πλατφόρμα μπορεί να υποστηριχτεί σε μεγάλο βαθμό μια τάξη.

 

Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να καταστήσουν ενδιαφέροντα τα αναλυτικά προγράμματα φέρνοντας καταστάσεις του πραγματικού κόσμου μέσα στην τάξη.  Η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει να δημιουργηθεί ένα ενεργό περιβάλλον, στο οποίο οι μαθητές δεν επιλύουν μόνον προβλήματα αλλά ανακαλύπτουν και κάποια δικά τους.  Οι νέες τεχνολογίες μπορούν επίσης  να παρέχουν εργαλεία για την ενίσχυση της μάθησης και να δίνουν στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς περισσότερες ευκαιρίες για την ανατροφοδότηση αλλά και την αναθεώρηση.

Επιπλέον οικοδομούν τοπικές και οικουμενικές κοινότητες που περιλαμβάνουν εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς και άλλους ενδιαφερόμενους και αυξάνουν τις συνδέσεις μεταξύ σχολείων και κοινοτήτων συμπεριλαμβανομένου και του οικογενειακού περιβάλλοντος. Αυτές οι τεχνολογίες εξασφαλίζουν επίσης πρόσβαση σε μια μεγάλη σειρά πηγών πληροφόρησης, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών βιβλιοθηκών, των δεδομένων για ανάλυση και άλλων ανθρώπων, που παρέχουν πληροφόρηση και ανατροφοδότηση.

Συμπέρασμα:

Όπως όλα τα μέσα, έτσι και αυτά της Κοινωνικής δικτύωσης, βασικό ρόλο παίζει η χρήση που θα κάνει ο καθένας γι αυτό και θα πρέπει να τα χρησιμοποιούμε με σύνεση και προσοχή. Τα μικρά παιδιά είναι καλό να επιβλέπονται γιατί μέσα από το διαδίκτυο υπάρχουν και κίνδυνοι τους οποίους δεν μπορούν να νιώσουν τα παιδιά στον βαθμό που μπορούν να κατανοήσουν οι μεγαλύτεροι ή οι γονείς τους. Οι ενήλικοι, θα πρέπει να περιορίζουν τον χρόνο χρήσης τους γιατί κινδυνεύουν να "χαθούν" στα νέα και τις αναρτήσεις χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο. Συμβαίνει πολύ συχνά να μπαίνουμε για λίγο να απαντήσουμε σε ένα μήνυμα 3 λεπτών και να καταλήγουμε να είμαστε online μία ώρα ή και περισσότερο. Θέλει προσοχή λοιπόν. Όπως κι αν έχει όμως, το αποτέλεσμα ολων αυτών των μέσων είναι θετικό και ουσιαστικό. Μέσα από την εμπειρία των τελευταίων ετών λοιπόν, βλέπουμε, ότι τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έφεραν ανθρώπους, πληροφορίες αλλά και ομάδες πιο κοντά και η ενημέρωση έγινε και ειδική αλλά και άμεση.

Σύνταξη: Γιώργος Πρωτοπαππάς 

 

 

Προσφορές επιχειρήσεων

Δώρο Εφαρμογή του Τζελ Μετά από κάθε απεντόμωση

2 ΚΕΜΠΑΠ special,1 μικρή μερίδα πατάτες, Τζατζίκι, κρεμμύδι, ντομάτα, πίτα, 1...

Κοτόπουλο Ολόκληρο Παϊδάκια στα κάρβουνα (συνοδεύεται με σως) μόνο 15€
Σας κάνουμε δώρο 1...

1 κιλό Ζυγούρι στα κάρβουνα μαζί με 1 μερίδα πατάτες & 1 κόκα- κόλα 1,5 λίτρο ή μισό κικό...

Πίτα Κλαμπ Σάντουιτς με γύρο ή με κρεατικό της επιλογής σας στα 7€
Με γκούντα, μοτσαρέλα,...

2 καλαμάκια κοτόπουλο special,1 μικρή μερίδα πατάτες, Τζατζίκι, κρεμμύδι, ντομάτα, πίτα, 1 κόκα-...

Μεγάλη πίτα με γκούντα, μοτσαρέλα, φέτα, μπέικον, μαρούλι, σος & κρεατικό της επιλογής σας...